Re: poszukuje elektroniki do WD800BB

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 13 May 2005 - 18:05:31 MET DST

Użytkownik "Vegeta(ble)" <darek_rzeszof@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d61u1i$2pd$1@inews.gazeta.pl...
> Nie wiem czy do konca rozumiem. Nawet jesli jest rozna pojemnosc, a elektronika wyglada tak samo to mozna podmienic ?

Raczej nie - ja kupiłem dokładnie ten sam model.

> Mam padnietego WD800JB i 2 te same modele sprawne (jeden znacznie starczy a drugi nowszy) i przelozenie elektroniki nic nie
> daje - dalej martwy.

Ta sama elektronika? przyglądałeś się? pasują wszystkie śrubki (szczególnie ta
najbliżej silnika) ?
Jeżeli nie - to jest inna elektronika/

> Mam tez WD400JB z tego samego miesiaca i roku co ten niedzilalajacy jednak nie przyszlo mi do glowy zalozyc elektroniki od
> niego, bo to przeciez calkiem inny model.

Próbowałem - nie da rady. Strach jest też o to, że przywali źle głowicami.

> A z tego co wyzej moge przeczytac WD ma ta sama elektronike dla swoich dyskow...

Może nie piszę dokładnie - przełożenie elektroniki z wersji o połowe mniejszej
dało mi to, że miałem pewność sprawności mechaniki (kręcił się silnik). Do danych
nie było dostępu (bios faill)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,