Re: Dobra karta dzw?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 09:18:46 MET DST

> Wg Ciebie, bo wg innych Intel łapie się byle czego (np. DDR2, Rambus),
> żeby
> przetrwać. AMD ma nawet wszystkie zestawy instrukcji SSE.
To SSE to dowód na co? Chyba tylko na uległość AMD. Skoro sa tacy twardzi
niech oleją SSE i promuja 3D Now i inne ich własne zabawki?!

> ROTFL. Intel postrzegany jest ostatnio jako ziomek SISa w sprawie
> chipsetów.
> Wiesz jaki jest odwieczny problem Intela? Wypuscza po 3 chipsety naraz,
> każdy inny i każdy niedopracowany. Ledwo wypuścili nowy 925X okazało się,
> że
> nie ma wsparcia dla dwurdzeniowych procków, które to ma dopiero 955.
> Niedługo numerki im się skończą. Intel jest dla mnie usmażony jak jego
> procki z kiepską pastą.

Weź poprawkę na marketing. Nie chodzi oto aby wypuścić chiupset który
obsłuży wszystkie procki przez nabliższe 20 lat. Co twey zrobią z fabrykami?
Co zrobia producenci płyt? Zwolnią wszystkich ;-) Nikomu nie zależy aby
robić trwałe produkty (samochody, soft, chipsety, buty), nie tak dawno ktoś
podawał tu linka (odnosnie LCD chyba) o definicjach nowoczesnego
marketingu...

Poza tym jak napisałem to moje prywatne zdanie. Nic mnie na razie nie
ciągnie do AMD, bo intel daje mi to wszystko czego potrzebuję, a lepsze jest
wrogiem dobrego. Choć na tej grupie głównie pisze się o AMD - nie jest to
winik większej ilości problemów (tak myślę) lecz po prostu większej
liczebności AMD wśród oglądających. Choć w sumei może by ktos kieyś zrobił
ankietę na jakiejś stronce i "sprzętowości" czytaczy. Wyniki byłyby ciekawe
zapewne.

Pozdrawiam i przepraszam jak ktoś uzna to za trollowanie. Po prostu takie
mam zdanie i już.

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]