Re: Dobra karta dzw?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 22:04:02 MET DST

Mariusz <mk_NOSPAM@popnet.pl> wystukał na klawiaturze wiadomość
d60bdg$mne$1@nemesis.news.tpi.pl

> W tak zwanym międzyczasie AMD "się wyrobiło", ale nadal według mnie -
> co podkreślam - drepczą za intelem. Fajnie że są bo P4 mogłem kupić

Wg Ciebie, bo wg innych Intel łapie się byle czego (np. DDR2, Rambus), żeby
przetrwać. AMD ma nawet wszystkie zestawy instrukcji SSE.

> taniej. Może jeszcze jakby chipsety były ok to byłoby lepiej (jak
> intel zacznie robić chipsety do AMD wtedy może się zdecyduję ;-)

ROTFL. Intel postrzegany jest ostatnio jako ziomek SISa w sprawie chipsetów.
Wiesz jaki jest odwieczny problem Intela? Wypuscza po 3 chipsety naraz,
każdy inny i każdy niedopracowany. Ledwo wypuścili nowy 925X okazało się, że
nie ma wsparcia dla dwurdzeniowych procków, które to ma dopiero 955.
Niedługo numerki im się skończą. Intel jest dla mnie usmażony jak jego
procki z kiepską pastą.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |