nie moge skasowac zadnego pliku z partycji

Autor: Tomasz <internauta_at_autograf.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 09:18:57 MET DST

Witam,

Prosze o pomoc. Od ponad tygodnia mam problem ze skasowaniem cokolwiek
na jednej z moich partycji. Sprawdzilem czy nie ma bledow w tablicy
partycji itp. Sprawdzilem rowniez za pomoca mks online oraz avast czy
nie mam wirusa i nic nie zostalo wykazane. Zastanawiam sie czy
przypadkiem nie jest to jakis trojan ktory nie chce abym cos skasowal -
cel przekopiowanie wszystkich moich plikow. Jaki jest najlepszy skaner
do trojanow - uzywam obecnie spybot i nie wiem czy jest najlepszy.
A moze powinienem zmienic antywirusa na lepszego np. Kaspersky antivirus?

Co mam z tym zrobic?

Pozdrawiam
Tomasz