Dysk 40 GB dziwne?

Autor: Mariusz <marzab3_at_wp.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 21:58:02 MET DST

Dostałem dysk twardy od kolegi 40 GB. Po podłączeniu bios go rozpoznał. Gdy
przeglądałem programem fdisk z dyskietki startowej była na nim partycja
podstawowa. Chciałem dysk spartycjonować na nowo, więc usunąłem partycję.
Przy próbie założenia nowej partycji, gdy pojawił się komunikat "sprawdzanie
spójności dysku" dysk przestał odpowiadać. Wyłączyłem więc komputer i po
włączeniu okazało się, że dysk postukuje na początku parę razy i nie jest
widziany w żadnym komputerze.
Co to są za objawy, czy dysk był jakiś oszukany, co się mogło z nim stać?czy
można z nim coś zrobić jeszcze, czy nadaje się jako podstawka pod piwo?

Pozdrawiam
M.