Re: Dobra karta dzw?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 12 May 2005 - 15:59:00 MET DST

> Audio WDM Crystal 5.10. Mowilem, no-name :-))

A nie ma takiej opcji, ze zagladasz do srodka
i mowisz mi jaki toma uklad napokladzie? :>

Bo nazwa sterownika jakos niewiele mowi...

Moze byc, ze to faktycznie Crystal SoundFusion jakis...
Jesli tak, to zmieniac karty nie musisz. ;)

> Te pare stow to wydalbym gdyby mp3 (320 kbps) mogly brzmiec jak CD.

A to zapomnij. Dobra karta bedzie dawala pelniejszy dzwiek
(np. Creative ma dosc przyjemne niskie tony), bedzie mniej
zajmowala procesor podczas odtwarzania, bedzie miala lepszy
syntezator i bedzie nakladala mniej szumow na sygnal.

Ale jakosci mp3 nic nie poprawi ;)

Zacznij moze kolekcjonowac muzyke w Vorbisie, Musepacku
albo bezstratnym APE. ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.