Notebook i ls-120

Autor: krajan1 <krajan1_at_tlen.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 15:56:54 MET DST

Witam wszystkich.
Posiadam laptopa Compaq Armada M700. Chciałbym do niego podłączyć do gniazda
lpt napęd ls-120 (konkretnie jest to model Compaq LKM-FC33-8 ze złączem
multibay).Używam oryginalnego kabelka Compaq'a, ale stacja nie czyta
dyskietek (nie słychać żadnej pracy, nawet silnik nie rusza). Stacja jest
widziana przez system jako napęd "A". Natomiast gdy podłłączę napęd jako
wewnętrzny zamiast CD-ROM'u, to wszystko działa bez zarzutu. Podejrzewam, że
potrzebne są jakieś sterowniki, tylko nie wiem jakie. Próbowałem
zainstalować drivery Compaq'a Floppy-LPT , ale to również nic nie daje (one
są chyba do zwykłej stacji 1.44MB).
Jeśli ktoś mógłby mi pomóc, byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Janusz