Re: Dobra karta dzw?

Autor: Yarroll <yarroll999_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 15:34:08 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d5vjk5$7pv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> In news:d5vgnn$40e$1@news.onet.pl,
> Yarroll <yarroll999@poczta.onet.pl> typed:

> Byloby milo, gdybys powiedzial co tam masz za karte
> i na jakim ukladzie. Oraz ewentualnie ile chcesz na
> ten cel przeznaczyc.

Audio WDM Crystal 5.10. Mowilem, no-name :-))
Na dobra karte dzwiekowa wydalbym... no nawet pare stow, ale za te pare stow
to chcialbym jednak cos kupic :-))
Do zwyklych (muzycznych) CD mam zewnetrznego (nie-kompowego) CD wiec w gre
wchodza tylko mp3 ktore brzmia gorzej niz CD (nawet z duzymi bitrate, np.
320 kbps) maja gorsza dynamike itd. Tylko nie wiem czy karta dzwiekowa cos
tu zmieni, bo przeciez format jest stratny.

Te pare stow to wydalbym gdyby mp3 (320 kbps) mogly brzmiec jak CD. Gdyby
poprawa miala byc ledwo slyszalna (albo nieslyszalna) to nie warto wydawac
ani grosza - po co dodatkowy zlom? Z tego co widze dobre karty dzwiekowe
kupuja ludzie co nie maja zewnetrznego sprzetu audio (albo go nie
podlaczaja, itd)

Pozdrawiam
Yarroll