[ort] Re: odświerzanie

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 15:32:09 MET DST

On Thu, 12 May 2005 15:04:30 +0200, we all wasted time reading Neas's
scribble :

> Bzdura. Nauka ortografii w przypadku dysortografii polega na poznaniu zasad
> które tłumaczą pisownie większość trudniejszych wyrazów i nauczeniu się na
> pamięć nielicznych wyjątków. Wtedy Ci się już źle nie wydaje, bo znasz
> zasady.
>
> Doskonale o tym wiem, bo sam w podstawówce robiłem koszmarne błędy (szczytem
> było chyba 'rze' na jednym z dyktand) mimo że byłem jednym z lepszych
> uczniów (średnia prawie 5.5) i miałem to zaświadczenie. A teraz błędów
> raczej nie robię, chociaż z paroma wyrazami miewam jeszcze problemy.

ponadto istnieja blogoslawione spell-checkery w wiekszosci czytnikow. i
warto z nich korzystac, gdyz ja, i przypuszczam ze kilku innych ludzi tez,
mam problemy z traktowaniem powaznie kogos, kto sadzi bledy jeden za
drugim. no po prostu traktuje sie go jak 6klasiste, a skoro forma jest
beznadziejnie nieuwazna i nie nastawiona na jak najlepszy odbior
komunikatu, to ja sie nie bede wysilac, zeby ten komunikat odebrac, tym
bardziej, ze jedna z wad, ktorych nie posiadam jest nadinterpretowanie.

--
Boska Terminat[ort]
|  AMD Athlon64 3000+ MSI K8N Neo(MS-7030) 1024MB (PC3200 DDR SDRAM)   |