Re: odświerzanie

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 12 May 2005 - 15:04:30 MET DST

Rafal pisze:

> O to chodzi że mi sie wydaje że wiem jak się pisze. Problem w tym że źle
> mi się wydaje.

Bzdura. Nauka ortografii w przypadku dysortografii polega na poznaniu zasad
które tłumaczą pisownie większość trudniejszych wyrazów i nauczeniu się na
pamięć nielicznych wyjątków. Wtedy Ci się już źle nie wydaje, bo znasz
zasady.

Doskonale o tym wiem, bo sam w podstawówce robiłem koszmarne błędy (szczytem
było chyba 'rze' na jednym z dyktand) mimo że byłem jednym z lepszych
uczniów (średnia prawie 5.5) i miałem to zaświadczenie. A teraz błędów
raczej nie robię, chociaż z paroma wyrazami miewam jeszcze problemy.