Re: Plyta za 125zł

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 12:27:26 MET DST

Użytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisał w wiadomości
news:6168622.B4NDgUg5x9@latitude

> "Co mi da zakup płyty drożeszej a markowej?. Kompama służyć do Worda,
> ACDSee i filmów"
>
> Sam używam komputera do mało zasobożernych rzeczy (standardowe
> aplikacje internetowe, programowanie - ale zwykle kompiluje na
> zdalnej maszynie itd.), pomijając może grafikę 2D.

Gdybyś czytał uważnie cały wątek to zauważyłbyś wiadomość
news:d5o0u1$gs3$1@nemesis.news.tpi.pl w której napisałem:
"Gdybyś napisała stabilniejszą pracę to mógłbym przystać na to, ale bez
przesady. Filmy i grafika to potrzebują jedynie karty graficznej dającej
obraz dobrej jakości. A do lepszej pracy kompa to się zmienia procek ew.
dokupuje RAMu bo to jest ważna sprawa. O wydajności to możesz mówić w
aplikacjach/grach 3D a nie sprawach prawie biurowych."
A ta różnica w szybkości była w odniesieniu do wiadomości
news:d5u080$f4$1@nemesis.news.tpi.pl, w której autor nie pisze o rodzaju
zastosowań komputera.
Cały czas obstaję przy opcji z wiadomości
news:d5m9sp$31f$1@nemesis.news.tpi.pl w której stwierdzam, że nie ma sensu
kupować droższej do akurat tych zastosowań. Co do szybkości w dalszych
postach to chodziło mi wyłącznie o zastosowania ogólne wliczając w nie gry.
Nadal uważasz, że ta dyskusja ma sens?

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |