wymiana wentylatora na GF5600 (Leadtek Winfast A310)...

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 23:25:43 MET DST

Mam dość wikowego kompa ale dział i chcę go wyciszyć na ile da radę.
Procesor "już" mam za sobą i zostały mi wentylatoray na:
1. karcie grafiki Leadtek WinFast A310
   ( http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_a310_td_myvivo_1.html )

2. chipsecie płyty głównej
   (płyta ASUS A7V133 - chipset VIA KT133A)

3. zasilaczu
   (chieftec 250V)

Zupełnie nie wiem jak ugryźć kartę grafiki, jest pod nią wolny slot na
kartę, więc tyle jest wolnego miejsca. Nie podkręcam sprzętu - wydajność
standardowego wiatraka jest ok - chodzi o to żeby było ciszej bo teraz
jest jak z suszarką! :(

Chipset - podobno wystarczy dobry radiator (np Zalmana) ale może jakiś
konkretny model?

Zasilacz - standard - ma być ciszej i solidnie.

Cena na całość wyciszenia to jakieś 300 zł. Jak pisałem nie podkręcam
komputera. Na procesorze jest miedziany Pentagram i pracuje doskonale.

Z góry dzięki za pomoc - bo zaczynam głuchnąć. :)

--
iTuiTu