Re: Jak ktos sie nudzi, konfig. do oceny

Autor: <lucas21_at_o2.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 18:22:25 MET DST

> Co do wydajności, to bez jaj. Pracowałem na takim konfigu i wierz mi - nie
> było znacznych różnic. Wiesz dlaczego? Sempron w wersji na s754 ma połowę
> cache.

Zapomniałem znów o odpowiedzi na te teorie...

Wiesz dlaczego to bzdura? Bo różnica między 256KB a 512KB cache w przypadku AMD
przekłada się na jakieś 1...2% różnice w wydajności. Nie mówiąc już o tym że w
pewnych aplikacjach większa ilość cache okazuje być balastem a nie turbosprężarką.
Przyrost cache = przyrost wydajności ale tylko w przypadku Intela. Jak chcesz
dowodów na moje tezy - poszukaj sobie sam, polecam inne serwisy niż
www.benchmark.pl <lol>.
pzdr.