Re: Jak ktos sie nudzi, konfig. do oceny

Autor: elektronik <lucas21_at_o2.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 18:12:39 MET DST

> A o wiele lepszy będzie ASUS K8N - wydajniejszy.
> Co do wydajności, to bez jaj. Pracowałem na takim konfigu i wierz mi - nie
> było znacznych różnic. Wiesz dlaczego? Sempron w wersji na s754 ma połowę
> cache.

Chętnie dowiem się na czym polega kosmiczna przewaga wydajności asusa na NF3 nad
MSI na NF3.
A teraz coś na temat lepszości asusa k8n (nie mam uprzedzeń do asusa, sam
pracuje na ich płycie):
- brak blokady PCI/AGP
- nie ma możliwości zmiany napięcia dla procesora, co jest wielkim dramatem
- płyta seryjnie ma BIOS, który ma problemy z obsługą więcej jak 512 MB pamięci
RAM, chociaż ja mam 512 i tez te problemy się pojawiały, dzięki czemu nie można
postawić systemu, aktualizacja pomaga
- z seryjnym biosem, płyta nie rozpoznaje dysków S-ATA, zaktualizowanie biosu
załatwia tą sprawe
- opcji w Biosie jest baardzo mało, procek Sempron 2600 kręci się tylko na
8x225, powyżej tej wartości płyta nie wstaje
- płyta nie ma połówkowych timingów pamięci, nie zmienia to faktu, że
jakakolwiek zmiana timingów pamiątek równa się z nie wstaniem kompa
- płyta piszczy przy wykrywaniu niektórych urządzeń na USB, wg supportu Asusa,
ten model tak ma i nie warto się nim przejmować, jednak jest to wkurzające
- po wymianie chłodzenia na chipsecie na wyższe istnieje możliwosć, że radiator
będzie kolidował z kartą graficzną
- tylko dwa gniazda zasilające na wentylatory, jak dla mnie jest to wielka wada

> ROTFL kolejna dawka śmiechu. W przeciwieństwie do kodeków AC '97 dźwięk nie
> ma prawa się przerwać na mojej płycie. A na MSI KT6, Asusie A7N8X to miało
> czasami miejsce. A dodatkowym plusem jest te 10% wydajności więcej w grach.
> Jak coś kolejny raz napiszesz to najpierw spójrz w mojego SIGa

Po pierwsze - oczywiście że zauważyłem Twojego siga, nic specjalnego...
Po drugie - użyje argumentu którym Ty uderzasz w każdego kto ma inne niż jedynie
 słuszne Twoje zdanie: to że Tobie nie przerywa nie znaczy że u wszystkich jest
podobnie, polecam pzregryźć się przez wątek o abicie na tweaku. A mówiąc
"jakość" miałem na myśli nie tyle przerywanie co subiektywne odczucia przy
odsłuchu (znam soundstorma z autopsji). I też czekam z niecierpliwością na
wykład: na czym polega wyższość jakości dźwięku z analogowego wyjścia abita,
uzyskiwanego z przetwornika C/A ALC 650 od jakości dźwięku innych płyt, gdzie na
analogowym wyjściu jest sygnał dokładnie z tego samego układu (tudzież czegoś ze
stajni cmedia).
Dodam jeszcze coś offtopowego: zauważyłem od jakiegoś czasu Twoich postów jest
co najmniej kilka w prawie każdym wątku.. rozumiem że masz cudowną receptę na
każdy problem i żaden domorosły komputerowiec nie może się z Tobą równać:P Ale
polecam na przyszłość więcej zrozumienia dla odmiennych poglądów i doświadczeń
innych użyszkodników komputerów.
pzdr.