Re: Moje przygody z OC i pytania

Autor: Marek Tomczyk <tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 23:48:28 MET DST

Beerman wrote:

> 2x twinmos 256MB 3200 cl2,5

> Chce sie upewnic, czy waskim gardlem przy kreceniu jest:
> 1.Pamiec - poczytalem na tweaku, ze te twinmosy wogole kiepsko sie
> kreca. Prawda li to? madry Polak po...

Mam takie same twinmosy. Nawet po zmianie timingów na mniej agresywne
ciężko coś z nich wykrzesać. U mnie 205 mhz to był max jaki wycisnąłem.

> 2.Chlodzenie chipsetu - w planach mam wogole lepsze chlodzenie wodne z
> blokami na wszystko ale to dopero po wakacjach, na razie chce cos
> doraznego (cichego).

Miałem takiego epoxa (do czasu jak sie nie zepsuł. 3 razy mi go
wymieniali). Z doświadczenia wiem, zęby sprawdzić zosłożenie pasty na
chipsecie. U mnie było ździebko nierówno. Ale radiator daje rade, myśle
ze go można zostawić. Spokojnie da rade z odprowadzaniem ciepła.

> a moze jeszcze cos innego :?

Obstawiam pamieci.

--
Pozdrawiam