Re: Jaki zestaw do 8000-10.000 zł bez monitora ?

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 11:05:00 MET DST

> Za takie pieniadze to najlepiej nie kupowac juz przez internet. Jezeli
> chcesz
> kupic gotowa stacje robocza o super wydajnosci, to masz zdecydowanie za
> malo.
> Dla przykladu zobacz ceny sprzetu oferowanego przez Della. Swoja droga
> bardzo
> dobre, ze znakomitym serwisem:
> http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/workstations?
> c=pl&l=pl&s=bsd
> Przy takim zakupie najlepszym rozwiazaniem jest wizyta w firmie lub
> telefon.
> [...]

Dzięki za link ! komputerki jak ta lala, ale ceny zabójcze....

Wybrałem dośc ciekawą konfigurację (jeszcze nie taką z górnej półki) i
doszedłem z ceną do 40.000 z VAT :) Ja spokojnie bym złożył taki komputer
za 2/5 (40 %) tej sumy !!! :)

Oglądam oferte Komputronika - tam te częsci składowe komputera naprawde nie
są drogie...

Pozdr.
J.J.