Re: Jaki zestaw do 8000-10.000 zł bez monitora ?

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 06:32:10 MET DST

dżej-dżej <no.mail@no.spam.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Do tej pory składałem komputery sam, ale teraz potrzebuje sprzęt na firme
> ze znaczkiem CE i fakturą VAT i możliwie długą gwarancją...
>
> Jaki zestaw proponujecie za ok. 9000 zł +/- 1000 zł ?
>
> Jakiej firmy ? Jaki model ?
>
> Chodzi o zestaw bez monitora !!! LCD EIZO 22" już jest zamówiony :)
>

> Zależy mi na super wydajności !!!
>

> Proc najlepiej AMD - może dwuprocesorowy ?
>
> Musi mieć conajmniej 3-4 GB RAM - szybkich DDR2
>
> Dyski - macierz SCSI + jakieś szybkie SATA (WD RAPTOR ?)
>
> Grafika to właściwie tylko NVIDIA Quadro FX lub 3D Labs WildCat

> [...]
Za takie pieniadze to najlepiej nie kupowac juz przez internet. Jezeli chcesz
kupic gotowa stacje robocza o super wydajnosci, to masz zdecydowanie za malo.
Dla przykladu zobacz ceny sprzetu oferowanego przez Della. Swoja droga bardzo
dobre, ze znakomitym serwisem:
http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/workstations?
c=pl&l=pl&s=bsd
Przy takim zakupie najlepszym rozwiazaniem jest wizyta w firmie lub telefon.
Tacy potentaci maja duze mozliwosci upustow, ktore rzadko zobaczysz na ich
stronach internetowych. Najlepiej zadzwon do kilku i zapoczatkuj w ten sposob
przetarg pomiedzy nimi. Jezeli bedziesz do tego potencjalnym nabywca
nastepnych maszyn, to twoje szanse rosna i uzyskana cena bedzie miala
niewiele wspolnego z ta na stronie internetowej.
Pozdrowienia.