Re: Jaki zestaw do 8000-10.000 zł bez monitora ?

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 15:25:57 MET DST

dżej-dżej <no.mail@no.spam.pl> napisał(a):

> Dzięki za link ! komputerki jak ta lala, ale ceny zabójcze....
>
> Wybrałem dośc ciekawą konfigurację (jeszcze nie taką z górnej półki) i
> doszedłem z ceną do 40.000 z VAT :) Ja spokojnie bym złożył taki komputer
> za 2/5 (40 %) tej sumy !!! :)
>
> Oglądam oferte Komputronika - tam te częsci składowe komputera naprawde
nie
> są drogie...

Tak jak pisalem, po dobrych targach koncowa cena moze miec niewiele
wspolnego z ta internetowa. Juz na wstepie rozmow beda mieli zapewne jakas
promocje (bywa, ze i 50%). A potem moze byc jeszcze lepiej. Natomiast trudny
do przecenienia jest serwis. Zaczynajac od dostarczanego poczta prawie co
miesiac upgradu programow, sterownikow itd. Goracej linii telefonicznej z
indywidualnym ID maszyny, az do napraw gwarancyjnych gdzie najpierw
przysylaja nowa czesc do wymiany, a dopiero wtedy odsylamy ta uszkodzona.
Warto sprobowac, to nic nie kosztuje. Na koniec jeszcze jedna uwaga, sa to
maszyny przetestowane na wszelkie mozliwe sposoby pod wzgledem stabilnosci
(podobnie jak serwery) i masz gwarancje, ze beda chodzily 24/7. Zreszta w
tej klasie maszyn podobnie bedzie z IBM-ami czy HP, roznice beda niewielkie.
Warto tylko zerknac do internetu, zeby porownac jakosc ich serwisow.
Pozdrowienia.