Re: W jaki sposób spróbować reanimowac dysk.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 09 May 2005 - 08:51:29 MET DST

Użytkownik "Robert S" <robert_salyga@wytnij.to.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d5mv0m$ocl$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Po kilku latach owocnej współpracy Barakuda2 30Gb umiera. Nie ma
> na niej nic co bym chciał ratować,ć ale chciałbym jeżeli było by
> to możliwe dalej używać jako dyskietki. Bios dysk wykrywa (czasami
> z problemami) winxp w "moim komputerze" czasami go widać jako
> niesformatowany czasami w ogule. Zarządzanie dyskami dysk widoczny
> jako niezainicjowany. Wcześniej próbowałem ponownie założyć
> partycje i prawie mi się udało tyle że w trakcie formatowania dysk
> znikł. Od roku już nie używałem na nim pierwszego gigabajta bo
> [...]

Masz kosztowne hobby ;-). Możesz go sprzedać komuś potrzebującemu za
kilkadziesiąt złotych na części, to więcej niż koszt stacji dyskietek,
nawet LS. A przy okazji może podratujesz jakiegoś biedaka z uszkodzoną
elektroniką.....

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/