W jaki sposób spróbować reanimowac dysk.

Autor: Robert S <robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 22:18:38 MET DST

Witam.
    Po kilku latach owocnej współpracy Barakuda2 30Gb umiera. Nie ma na niej
nic co bym chciał ratować,ć ale chciałbym jeżeli było by to możliwe dalej
używać jako dyskietki. Bios dysk wykrywa (czasami z problemami) winxp w
"moim komputerze" czasami go widać jako niesformatowany czasami w ogule.
Zarządzanie dyskami dysk widoczny jako niezainicjowany. Wcześniej próbowałem
ponownie założyć partycje i prawie mi się udało tyle że w trakcie
formatowania dysk znikł. Od roku już nie używałem na nim pierwszego
gigabajta bo się nie dawał się sformatować. PM7 (może nie potrafię go używać
robię wszystko na wyczucie) wywala się przy próbie formatowania partycji.

    Jak zabrać się do takiej reanimacji i jakich narzędzi użyć.

    Dysk wytrzymały: lata po całej kabinie w samochodzie gdy wpadłem w
poślizg i wylądowałem na boku w rowie, a maksymalna temperatura jaką
pokazuje Aida to 74 stopnie (prawdopodobnie osiągnął ją gdy odtwarzałem z
niego film a dysk był w zewnętrznej kieszeni USB.