Re: Problem z MBR (Seagate)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 08 May 2005 - 22:45:27 MET DST

Użytkownik "Marqvs" <gissen@WYTNIJ_TO_o2.pl> napisał w wiadomości
news:d5krtt$4cr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Kurcze...nie mam stacji dyskietek... :( bede musial zaniesc dysk do
> kolegi.... Ale mi glownie chodzi o to czy HDD jest zrabany? czy
> plyta gryzie sie z dyskiem?

Tego właśnie dowiesz się po tych testach.

W najnowszym Chipie jest dołożona małego formatu płytka serwisowa CD z
różnymi programami diagnostycznymi, coś a'la Ultimate Boot CD.

> Wczesniej podejrzewałem ze to moze byc problem z BIOS-em ktory nie
> wykryje pojemnosci powyzej 137 GB ale nie bylo z tym problemu.
> Cala pojemnosc zostala od razu wykryta. Dodam ze mam najnowszy
> BIOS do plyty Epox (8RDA+) z lipca 2004r.

Spróbuj wykonać fixmbr spod Konsoli Odzyskiwania, to powinno pomóc.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/