Re: Problem z MBR (Seagate)

Autor: Marqvs <gissen_at_WYTNIJ_TO_o2.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 13:02:50 MET DST

news:m2kk5d.tgv.ln@kwinto.prv...

> Ten komunikat pochodzi najprawdopodobniej od BIOS-u płyty głównej. Nie
> wiem, o co chodzi niestety. Zdiagnozuj może ten dysk programem
> SeaTools ze strony Seagate (najlepiej wersją dyskietkową).

Kurcze...nie mam stacji dyskietek... :( bede musial zaniesc dysk do
kolegi.... Ale mi glownie chodzi o to czy HDD jest zrabany? czy plyta gryzie
sie z dyskiem?
Wczesniej podejrzewałem ze to moze byc problem z BIOS-em ktory nie wykryje
pojemnosci powyzej 137 GB ale nie bylo z tym problemu. Cala pojemnosc
zostala od razu wykryta. Dodam ze mam najnowszy BIOS do plyty Epox (8RDA+) z
lipca 2004r.