Re: (LCD) Miro TD 690

Autor: Rees <rees1_at_wp.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 21:52:00 MET DST

wolalbym uslyszec jakis komentarz.

> Do czego chcesz go używać? Biuro/Internet - jak najbardziej. Dobre kolory,
> matryca, z tego co wyczytałem, WVA. Brakuje najciemniejszych odcieni
> składowych, więc w bardzo ciemnych scenach w grach czy filmach obraz jest
> czarny. W grach dostrzegalne smużenie. Może nie jakieś tragicznie wielkie,
> ale zauważalne. Od kwietnia w produkcji jest nowa wersja tego monitora, z
> czasem reakcji 20 ms, powinno być lepiej. Pytanie, która wersja jest w
> sklepach :) Jeśli wejdziesz na stronę WWW z czarnym tłem, teksty
> praktycznie znikają podczas przewijania.
> [...]

dzieki za szersze info. Jak najbardziej monitor bedzie sluzyl do netu,
poczty, usenetu, zdjec z cyfraka, oraz sporadycznie trailerow filmowych.
Gram i ogladam filmy na Xboxie... Uwazasz ze zakup Miro to dobry pomysl?
Wszyscy mi polecaja Samsunga 720T - coprawda 17 cali...
Moze gdybym zobaczyl w jakims sklepie w Wawie tego miro to bym zmienil
zdanie, ale tak to szukac jak igle w stogu siana:)
pozdr
rees