Re: (LCD) Miro TD 690

Autor: Jacek Swiesciak <no_at_spam.invalid>
Data: Sun 08 May 2005 - 22:26:47 MET DST

Dnia Sun, 8 May 2005 21:52:00 +0200, Rees napisał(a):

> dzieki za szersze info. Jak najbardziej monitor bedzie sluzyl do netu,
> poczty, usenetu, zdjec z cyfraka, oraz sporadycznie trailerow filmowych.
> Gram i ogladam filmy na Xboxie... Uwazasz ze zakup Miro to dobry pomysl?

Do tego co piszesz - tak. Gdybyś go dopadł, na przywitanie koniecznie Auto
Adjust i White Balance. Ustawienia fabryczne są mocno takie sobie, po tych
dwóch czynnościach dopiero pokazuje, co potrafi. Poprawia to również,
chociaż nie rozwiązuje w 100%, problem z ciemnymi scenami.
Może szerzej o smużeniu: Zależne jest od kolorów obiektów i tła. Np. w
teście DirectX w dxdiag, obracający się sześcian jakby gubi wierzchołki. W
grze, gdzie np. czerwona piłeczka lata na tle nieba/lasu, za piłką ciągnie
się zanikający ślad grubości kilku pikseli. W samochodówkach smużenie było
praktycznie nieodczuwalne, w filmach podobnie.
Nie mogę porównać do Samsunga, o którym piszesz. Mogę do NEC-a VM72. Miro
wolniejszy (NEC jest na TN + film 16 ms), ale lepsze kolory i kąty.
Porównywałem też z BenQ 19", nie pamiętam niestety modelu. Miro również
wygrywał kolorami. Podświetlenie jednorodne, tylko przy rogach minimalne
rozjaśnienia. Podsumowując, byłem miło zaskoczony :) Jak na klasę
popularną, monitor więcej niż OK. Po długiej pracy oczy nie bolą... a,
zasilacz jest zewnętrzny.

Pozdrawiam

--
Jacek