Re: A7N8X kontra K7N2 Delta2

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Sun 08 May 2005 - 21:50:44 MET DST

> (pech - nie mieli Seagate...)
>
> Chyba szczęście. Owszem ostatnio nie padają, ale ich praca pozostawia
> wiele
> do życzenia - głośność, temperatura, szybkość

już wcześniej pisałem gdzieś, chyba dzisiaj to mniej zalezy od firmy a
więcej od egzemplarza, u kumpla Maxtor grzeje się mocno i służy mu mimo to
ponad dwa lata ( ma dwa egzemplarze tych dysków) a wymienił właśnie
Samsunga a u mnie Seagate jest dośc ciepły nie powiem, ale przez kopę lat
tylko jeden pad dysku zaliczyłem i dalej korzystam z Seageta u mnie nie
słychac gdy pracuje i na szybkość nie narzekam, porównywałem u siebie z WD
120Gb jakimś i niemal żadnej różnicy więc wydajność myślę w normie, no tak
temperaturka mogłaby być niższa, ale tego co działo się na Baracudach IV już
nie ma
Tak więc nie wiem czy mam szczęście czy inni pecha