Re: Ranking??

Autor: Bartosz Jakubski <migo_at_pulapka.pld-linux.org>
Data: Sun 08 May 2005 - 11:41:21 MET DST

AcePL napisał(a):
(...)

> Będę powtarzał do znudzenia: jeśli coś jest produkowane w Chinach lub w
> pobliżu (Indonezja, Wietnam i inne takie) to nie bardzo da się o nich
> powiedzieć że są trwałe, bezawaryjne itp.

Taiwan też zalicza się do "pobliża Chin"? Bo jeśli tak, to nie wiem, czy
szukając czegoś trwałego, bezawaryjnego itp. nie pozostanie Ci tylko
samodzielnie wykonane liczydło... Praktycznie wszyscy robią sprzęt
(zamawiają właściwie) na Chinach czy Taiwanie.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo@histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --