Re: Ranking??

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plzasiekantyspam>
Data: Sun 08 May 2005 - 22:23:27 MET DST

Bartosz Jakubski <migo@pulapka.pld-linux.org> napisał(a):
> Taiwan też zalicza się do "pobliża Chin"? Bo jeśli tak, to nie wiem, czy
> szukając czegoś trwałego, bezawaryjnego itp. nie pozostanie Ci tylko
> samodzielnie wykonane liczydło... Praktycznie wszyscy robią sprzęt
> (zamawiają właściwie) na Chinach czy Taiwanie.

:-)

Widzę, że dokładnie zrozumiałeś mój problem. Ale Taiwan, Singapur i może
Tajlandia to "trochę inne kraje" i polegam na nich bardziej niż na
chińszczyźnie. Jeśli tylko mogę to jej unikam - ale żeby nie wyjść na
cynika powiem, że używam logitechów "made in China" więc nie wszystko mają
tam złe. Po prostu coś, co ma w sobie więcej elektroniki i jest chińskie z
definicji nie może być trwałe.
No i na koniec - ja nie mówię że to źle, tylko że chiński Siemens nie
powinien kosztować tyle samo co niemiecki...

AcePL