Re: Ranking??

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plzasiekantyspam>
Data: Sat 07 May 2005 - 22:58:11 MET DST

Witam

Jeśli laptop ma być reprezentacyjny, to raczej nie powinien być mały... ;-)
Moim marzeniem jest Toshiba z 17" wyświetlaczem. Albo inna firma - ważne,
żeby miał 17 cali. To dopiero robi wrażenie.

> Pozwolę sobie zadać jeszcze jedno pytanie: czy ktoś odważy się
> sklasyfikowac
> poszczególne firmy? Pytam, bo nie wiem, komu wierzyć bardziej: Siemensowi
> czy HP, Accerowi czy Dellowi, itp.

Będę powtarzał do znudzenia: jeśli coś jest produkowane w Chinach lub w
pobliżu (Indonezja, Wietnam i inne takie) to nie bardzo da się o nich
powiedzieć że są trwałe, bezawaryjne itp. Po prostu. Poza tym patrzysz na
serwis - czy blisko, czy daleko, czy za niego płacisz ekstra...

> Ideałem byłoby zestawienie cena x jakość oraz jakość x cena. Niestety nie
> udało mi się znaleźć nic takiego. Zapewne PC "coś tam coś" robił takie
> zestawienie - ma ktoś?

Nie sądzę. Zestawienie w jakiejkolwiek gazecie będzie robione według ceny i
parametrów, nie jakości - bo niby jak ją zmierzyć?? Ten co będzie działał
po upadku z biurka??
Co Ci mogę powiedzieć - widziałem kiedyś zdjęcie Apple PowerBooka G4
bodajże (nie znam się na ich numeracji) którego kobieta wsadziła do
piekarnika na 20 minut.
http://www.macgeek.org/images/bakedapple.jpg
Padł wyświetlacz i stopiły się klawisze klawiatury. Ale komp działał. Tylko
kto odważy się zrobić coś takiego z tą moją wyśnioną Toshibą za 13000
netto?? W Polsce?
Może lepiej sprecyzuj pytanie...

Moja osobista lista firm idzie tak:
HP
Dell
Toshiba
Acer
IBM

Pozycja IBM-a jest na pewno niezasłużona, ale nienawidzę wręcz tych
laptopów za niewygodną obsługę - a przynajmniej takie były starsze modele.
Ale te najnowsze coś podobnie wyglądają... niestety. I dlatego NIGDY nie
kupię IBM-a. No chyba że naprawdę w końcu się postarają. Ostatnio widziałem
ślicznego Dell-a i gdybym miałe wtedy kasę to bym brał od ręki. Może taka
rekomendacja ci wystarczy?

AcePL