Re: Problem z instalacja Windowsa na dysku SATA - rozwiazanie problemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 08 May 2005 - 10:39:44 MET DST

Użytkownik "dpra" <dpra.no.spam@no.spam.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d5jb42$bp1$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Przedwczoraj pytalem Grupowiczow o pomoc w zwiazku z duzymi
> problemami z zainstalowaniem Windowsa na dysku SATA. Watek:
> (news:d5dfgb$qtc$1@inews.gazeta.pl) Prawdopodobnie powinienem
> odpisac w kontynuacji tamtego watku, aby zachowac spojnosc. Jesli
> zle zrobilem zakladajac nowy watek to wybaczcie:)
> Problem rozwiazal sie po przestawieniu w biosie adresowania tego
> dysku SATA z auto na large i wymuszonym przez to formatowaniu.
> Wczesniej ustawienie na auto wydawalo mi sie dobre, dysk
> wykrywany byl poprawnie w Windowsie (jako drugi) i pracowal
> [...]

A więc jednak chodziło o sposób adresacji dysku ;-). To może tylko
doradzę jeszcze, żebyś zdjął teraz wszystkie partycje jeśli jakieś
założyłeś i zmienił tryb adresacji na obecnie powszechnie używany tryb
LBA. Wspominałem o tym już wcześniej, nie wiem więc skąd u Ciebie
pomysł użycia trybu Large...

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/