Re: jeden dostep do neta a dwa kompy....

Autor: Necus <chendler_at_tlen.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 10:01:03 MET DST

On Thu, 05 May 2005 01:59:17 +0200, Rafał
<to.nie.jest.istotne@gdzies.w.pl> wrote:

>Zakładając, że laptop ma kartę sieciową, to potrzebujesz jeszcze jedną
>kartę sieciową, którą wsadzasz do stacjonarnego (jako drugą). Przy
>okazji dokupowania tej karty sieciowej, kupujesz kabel sieciowy
>SKROSOWANY (sprzedawca będzie wiedział o co chodzi), którym połaczysz
>laptopa ze stacjonarnym. Na koneic ustawiasz adresy IP na stałe na
>laptopie, np:
>192.168.5.1 na stacjonarnym
>192.168.5.2 na laptopie
>maska na obu: 255.255.255.0
>na laptopie ustawiasz bramkę 192.168.5.1 i wpisujesz DNSy
> [...]

no tak ale musze w mojej sieci placić dodatkowe 20zł za kazdy kolejny
podlacozn komputer do neta. Chyba ze tego nie wykryją u siebie że mam
jeden komp wiecej podłaczony ??
Poza tym mam na stacjonarnym staly zewn ip wiec jakie mam wpisac ip do
niego zeby udostepnić tego neta? Rozumiem że zmieniam tylko ip dla tej
karty sieciowej z która bedzie polaczony lapek? a ta sieciowke do
ktorej leci pierwotny sygnal zostawiam bez zmian ??
ale najwazniejsze to jest to czy po podlaczeniu drugiego kompa oni sie
pokapują ze maja jeden komp wiecej w sieci ??