Re: hp 5550 vs 5740

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 19:41:59 MET DST

> miales chocby jedna drukarke z wyzej opisywanych?
> bo z tego co widze to bazujesz na danych statystycznych...
>
> IMO nie wydaje mi sie zeby z takiej samej pojemnosci wycisneli 2x
> wiecej przy tych samych parametrach.
> No chyba ze 5740 ma z zalozenia drukowac 2-3 odcienie szarosci
> jasniej niz 5550 w takiej samej "czerni".
>
> Swoja droga ciekawe jak z trwaloscia - 5550 mam juz jakis czas i
> drukuje sporo...
> Chyba za wczesnie by ocenic trwalosc 5740...
ja sie w 100% zgadzam z tą opinia. 5550 jest nie do zdarcia, tak jak jiedys
640/690/695
co do tuszy, jesli sa zamienne,a w którąs ze stron powinny byc, to nie
wierze ze jedna z drukarek jest oszczedniejsza! dostaniesz tą samą ilosc
pixeli drukarkowych z identycznej ilosci atramentu. jedynie mozesz naciagnąć
rozjasniając wydruk, i drukując w super ultra ekonomicznych trybach.
pozatym 5550 jest w. mojej żony łądniejsza i koniec
ToMasz