Re: hp 5550 vs 5740

Autor: Pajovic <paul12_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 17:30:19 MET DST

"Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> wrote in message
news:d5anen$8u1$1@inews.gazeta.pl...

> Z HP5550 masz 450 stron. Z HP5740 masz 800 stron. Cena oryginalnego
> pojemnika nie ma dla mnie aż takiego wielkiego znaczenia. W życiu bym
> nie kupił oryginału:) Pojemnik do HP5740 można dostać na allegro za
> około 75 zł.

miales chocby jedna drukarke z wyzej opisywanych?
bo z tego co widze to bazujesz na danych statystycznych...

IMO nie wydaje mi sie zeby z takiej samej pojemnosci wycisneli 2x wiecej
przy tych samych parametrach.
No chyba ze 5740 ma z zalozenia drukowac 2-3 odcienie szarosci jasniej niz
5550 w takiej samej "czerni".

Swoja droga ciekawe jak z trwaloscia - 5550 mam juz jakis czas i drukuje
sporo...
Chyba za wczesnie by ocenic trwalosc 5740...