Re: Jaka płyta główna pod Celerona 2.0?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 19:35:43 MET DST

Tak teraz sobie mysle, że może narazie kupie sobie tylko nową karte
graficzną? :P Obecnie mam Celerona 1GHz, chwilowo 384MB sdram, kartę
graficzną Radeon 7500 i to wszystko stoi na Windows XP SP2 :] Tak myślałem
aby sobie podmienić grafikę na Radeona 9550? Co o tym myslicie? Poczułbym
jakąs znaczną różnicę w grach? Powiem, ze na tym sprzęcie przeszedłem całego
Half-Life 2 i zacinało się tylko do czasu do czasu na wybuchach ale to też
rzadko (oczywiscie 800x600).