Jaka płyta główna pod Celerona 2.0?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Sun 01 May 2005 - 20:35:11 MET DST

Witam, ostatnio postanowiłem, że muszę kupić lepszy sprzęt bo mój jest za
słaby (Celeron 1ghz) i niewiem jaką wybrać płytę główną? Mianowicie chce aby
była to płyta główna obsługująca procesory Celeron w granicach 2.0ghz (coś
koło tej czestotliwości chce kupić procek) aby obsługiwała też procesory
Pentium 4 (po jakimś czasie wymieniełbym Celerona na Pentium, myśle, że do
2.4ghz spokojnie by mi starczyło), musi obsługiwać pamięc ddr oraz sdram
(obecnie mam 512 sdram, a na ddr niemam kasy ale po pewnym czasie
przeniosłbym się na ddr) czyli ma to być płyta która przetrwałaby już jakiś
czas :] Cena raczej niewygórowana bo zamierzam na płytę i procek wydać 300 -
max. 400zł, a sam procek kosztuje około 220zł czyli płyta aby nie kosztowała
więcej niż 150zł. Na allegro są fajne zestawy z Celeronami 2.2ghz za 319zł
ale niewiem jak ma się płyta główna bo jest tyle ich, że szok, a
niechciałbym kupić jakiegoś badziewia :] Może poczekac jeszcze z kupnem bo
może ceny spadną albo coś, nie orientuje się ktoś bo wydaje mi się, że
ostatnio sprzęt komputerowy niezle potaniał i kto wie czy jeszcze nie
stanieje :> Prosze was o rade :] Z góry dziękuje.

Pozdrwaiam sweet_lobo