Re: Wspolpraca: Eksport sprzetu komputerowego do Norwegii

Autor: von_Kowal <von_Kowal.wywaltotez_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 19:18:27 MET DST

Po pierwsze to chamstwo .. a nie hamstwo ... poracuj nad ortografia
Po druge ten bezczelny spam ... puszczony na grupe kóra nie jest miesjcem
dla ogłoszeń i reklam. Nie bron burka który ma w 4 literach netetyiete nie
dośc ze puswcił tego smiecia na kilka grup to jeszcze z pełna swiadomościa
tego że jest to niezgodne z zsadami.
jesetm przekonany ze przejawy takiego buractwa trzeba tepic .. jak
kolesiowi przyjdzie na konto troche spamu to móże na drugi raz się
zastranowi i nie będzie innym ładował sie ze swoim SPAMEM

Jasne

PS. Nie znasz mnie osobiscie i daruj sobie teksty o szczylostwie ... bo
jestes zbyt plugawą istota aby mnie osądzać