Re: Wspolpraca: Eksport sprzetu komputerowego do Norwegii

Autor: Georg Oftedal <REMOVEgeorg_at_REMOVEgoftedal.com>
Data: Wed 04 May 2005 - 20:12:06 MET DST

"von_Kowal" <von_Kowal.wywaltotez@poczta.usun.onet.pl> skrev i melding
news:4277afe0$0$27745$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Po pierwsze to chamstwo .. a nie hamstwo ... poracuj nad ortografia
> Po druge ten bezczelny spam ... puszczony na grupe kóra nie jest miesjcem
> dla ogłoszeń i reklam. Nie bron burka który ma w 4 literach netetyiete nie
> dośc ze puswcił tego smiecia na kilka grup to jeszcze z pełna
swiadomościa
> tego że jest to niezgodne z zsadami.
> jesetm przekonany ze przejawy takiego buractwa trzeba tepic .. jak
> kolesiowi przyjdzie na konto troche spamu to móże na drugi raz się
> zastranowi i nie będzie innym ładował sie ze swoim SPAMEM
>
> Jasne

> [...]

von_Kowal von_Kowal@poczta.onet.pl ,

Napisalem ze przepraszam jezeli post wyladowal w nieprawidlowej kategorii.
Nie znam hierarchii polskiego useneta, a moje znajomosci jezyka polskiego
nie naleza do pefekcyjnych.

Juz nie zdziwi mnie nic dlaczego wszyscy sa tak sceptycznie nastawieni do
robienia interesow z Polakami jak wszyscy zachowywuja sie jak ten osobnik.

Mvh
Georg Oftedal
PolTrans i samarbeid med Scandinavian Airlines System Norway