Re: Wspolpraca: Eksport sprzetu komputerowego do Norwegii

Autor: John <johndoe_at_spamonet.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 20:51:59 MET DST

"von_Kowal" <von_Kowal.wywaltotez@poczta.usun.onet.pl> wrote in message
news:4277afe0$0$27745$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Po pierwsze to chamstwo .. a nie hamstwo ... poracuj nad ortografia
> Po druge ten bezczelny spam ... puszczony na grupe kóra nie jest miesjcem
> dla ogłoszeń i reklam. Nie bron burka który ma w 4 literach netetyiete nie
> dośc ze puswcił tego smiecia na kilka grup to jeszcze z pełna
> swiadomościa tego że jest to niezgodne z zsadami.
> jesetm przekonany ze przejawy takiego buractwa trzeba tepic .. jak
> kolesiowi przyjdzie na konto troche spamu to móże na drugi raz się
> zastranowi i nie będzie innym ładował sie ze swoim SPAMEM
>
> Jasne

> [...]

Przyjęło się w usenecie, że nie wytyka się błędów ortograficznych, to taka
podstawowa zasada. Nie dziwię się że o tym nie Wiesz.
Co do tego "c", to poprostu mam problemy z klawiaturą która nie zawsze
działa tak jak powinna. Przeczytaj Swojego posta, i wytknij sobie Swoje
błędy.
Tępić zgoda, ale nie zamieszczać jawnych adresow e-mailowych, bo ktoś moze
przez długi czas potem przez to cierpieć.
Mnie nie podobał się Twój post, i co, w ramach tepienia miałem kilkanaście
razy zamieścić Twój e-mail bez antyspamowych wpisów? Miałem taką ochotę...
Uważam że wykazałeś się o wiele wiekszym buractwem i CHamstwem niż on.

P.S. Nie znam Cię osobiscie, bo poprostu z menelostwem i szczylostem się nie
zadaję, omijam taki margines z daleka....