Re: funkcja VSync?

Autor: 666 <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 21:00:11 MET DST

Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:d55rlr$3tl$1@atena.e-wro.net...

> Użytkownik "666" <szescszesc66@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> wyjasnisz?
>>

> Niech zgadnę - masz odświerzanie monitora w tej rozdzielczości 75Hz ?
> Kiedyś
> sprawdzałem to na Doom3 i tak było. Teraz sprawdziłem na Halo (gdzie
> używam
> rozdzielczości 800x600 przy 85Hz) i przez większość gry miałem 43fps (a
> raczej 42.5, fraps podaje wynik bez przecinka).

Sprawdzilem w warcraft3 przy odswiezaniu 85Hz. Konkretnie ilosc klatek
byla 36-38, a jezeli pojawia sie wieksza ilosc efektow to zmienia sie
ona plynnie w praktycznie dowolnych granicach. Tak samo zreszta przy
wylaczonym vsync. Jest w grze ekran ladowania, ktory jest praktycznie
obrazem z paskiem postepu i tam mam zawsze 85 klatek/sek.
Rozumiem ze podajesz swoj wynik z vsync a bez masz 85 klatek ?
Naprawde mnie to dziwi bo wg mnie podwojne buforowanie ma sie nijak
do vsync. Moze podaj zrodlo tych informacji?