Re: serwis lg

Autor: .::. <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Mon 02 May 2005 - 14:28:18 MET DST

Użytkownik "slawek Ś" <slawas2001@op.pl> napisał w wiadomości
news:d4vdc3$jgd$1@news.onet.pl...
> witam, siadł mi monitor lg i muszę zanieść go do serwisu, nie wiecie
> przypadkiem jak długo to może potrwać taka naprawa, jak ją przyśpieszyć?
>
> skąd załatwić monitor na okres naprawy? nie ma jakiś wypożyczalni
> monitorów
> czy cuś? ;)

Moze tak najpierw powiedz co Ci sie z nim stalo - i jaki to monitor.
Sama marka to jednak za malo.
Mam kumpla w serwisie LG i wiekszosc sprzetow (z tego co mi opowiadal)
naprawiana jest wrecz na poczekaniu lub na drugi,trzeci dzien.
Te dluzsze naprawy to wymagaja zamowienia czesci - ale - o dziwo najczesciej
sie to i tak konczy po max 5 dniach.
Wiec mozna jeszcze wytrzymac.
Znajomy mial kiedys Sonke - to by dopiero parch !
Psul sie srednio co pol roku - i wtedy do serwisu - obowiazkowo w pudelku i
siup do Poznania.
I faktycznie min oczekiwania to 14 roboczych dni bylo.
Potem sie deczko poprawili - ale i tak tego szajsa CRT mu w koncu wymienili
na LCD Sony bo kinol padl.
I o dziwo za 15 dali mu 17"
Szok.
Ciekawe jak tym razem sie bedzie sprawowal.
Generalnie serwisy centralne maja te wade ze trzeba musowo 3mac pudelka od
sprzetu , a tu w przypadku srv LG masz spokoj bo znajduja sie w prawie
kazdym wiekszym miescie - a jak jestes z mniejszego to tylko tel do serwisu
i Ci kuriera podsylaja po monitor - za free oczywiscie.
Pzdrw

.:<Kasjopejczyk>:.
Athlon 2200, 512 MB Kingston, Asus A7N8X-X (NForce2-400),nagrywara dvd
SONY,Live 5.1
XFC GeForce4 Ti4200 128MB, 40 HDD Seagate