Re: Jaki komputer do 3000zl bez monitora?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 14:33:55 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <NOSPAMmach82_xl@wp.plNOSPAM> napisał w wiadomości
news:nba08awl4i2.1ov98yuu1pmcs$.dlg@40tude.net...

> nigdy w łapkach nie miałeś i pewnie się "oczytałeś" w internecie. Ja,
> jako użytkownik, mogę ją polecić.

Oczywiście nigdy tej płytki nie miałem, ale miałem w łapkach inne Gigabyte i
dlatego ich nie polecam :) Twój pojedyńczy egzemplarz o niczym nie świadczy.

> Dobre wykonanie i brak kłopotów charakteryzuje również gigabyte.

Dziwne. Poza osobistym kontaktem, to dodatkowo w większości testów najwięcej
wytykali Gigabytowi. Spróbuj np włożyć na niego pamiątki z radiatorkami z
obu stron :) Ciekawie to wygląda. A jak dobrze swoją rolę pełnią te
radiatorki na takiej płycie. Miodzio :)
Mój typ:
Chyba nie powiesz, że będzie problem założyć radiator na NB?
Ma SATA II, obsługę pamięci ECC. A cena tragiczna nie jest. To wartość
dodana za pewny zakup :) EOT

--
Czajson | ABIT NF7-S | Barton 3000+ Pentagram QC-80 Cu
512MB PC3200 Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |