Re: Wybór nagrywarki DVD

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 23:31:10 MET DST

Piotrek wrote:

> Oprócz tych dwóch faworytów interesującym wydaje się być model TS-H552U
> firmy SAMSUNG. Od lat miałem do czynienia z produktami tej firmy i wiem że
> ich jakość bywała różna.

W przypadku napędów optycznych jakość Szajsunga była /zawsze/ bardzo
wyrównana - niestety /mocno/ w dół. Jesli nie planujesz urywać się co
chwila z pracy zmieniając jeden egzemplarz na kolejny w ramach gwarancji
(jak m.in. mój znajomy który "dał szansę" Szajsungowi kupując ich
DVD-+RW), to /omijaj/ te napędy optyczne szerokim łukiem.
A co do LG i NEC - prawdopodobnie który z nich nie wybierzesz będziesz
zadowolony. Biorąc pod uwagę że szukasz pełnego BOX'a z pudłem (do
mojego NEC'a dostałem soft i kabel mimo że to OEM) LG jest niezłym
wyborem w tej cenie.

> Piotrek

Pozdrawiam