Re: IIYAMA E481S czy LG 1920p 19"

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 23:27:03 MET DST

Niejaki/a lev@k w wiadomości <news:d4t896$17f$1@theone.laczpol.net.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> Hmm - akurat ta szyba to przecież "krok wstecz" - praktycznie to
> gwarancja męczących oczy odbić, o których człowiek zdążył już (na
> szczęście) dawno zapomnieć po przesiadce z CRT na LCD..

Nie przesadzasz tak z tymi odbiciami?
A szyba, w moim odczuciu powoduje że obraz na monitorze prezentuje się...
Hmm... Naturalniej. Bardziej podobnie do CRT. Nie mówiąc już o tym że szyba
jest tak zrobiona by wzbogacać kolory które ciężko jest LCDkowi wytwarzać.
Tak przynajmniej słyszałem, nie bijcie :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//