Wybór nagrywarki DVD

Autor: Piotrek <pkmail_at_2com.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 21:14:16 MET DST

Witam,
Zamierzam kupić nagrywarkę DVD i zastanawiam się nad wyborem. Przeczytałem
archiwum grupy z którego wynika że faworytami są:
LG GSA-4163B
NEC ND-3520A

LG wg opinii grupowiczów jest nieznacznie lepszy. Dla mnie ważne jest żeby
napęd był w wersji BOX bo chcę mieć oprogramowanie i pudełko. Niestety NEC
jest sprzedawany tylko w wersji OEM.
Oprócz tych dwóch faworytów interesującym wydaje się być model TS-H552U
firmy SAMSUNG. Od lat miałem do czynienia z produktami tej firmy i wiem że
ich jakość bywała różna. Ostatnio koncern produkuje lepszy sprzęt o czym
świadczy popularność monitorów i dysków twardych. Mam jednak pewne obawy i
dlatego właśnie proszę o opinie grupowiczów, szczególnie użytkowników tej
nagrywarki. Pozdrawiam.

Piotrek