Re: coś mi padło

Autor: daniel <dalad_at_gazeta.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 23:25:36 MET DST

Użytkownik "Gawroni" <gawroni@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d50sms$a6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> sprawdziłbym grafike i procesor, są jakies beepy w ogole???

 beepy pewnie są ale gdzieś posiałem speekera muszę poszukać. nie bardzo mam
jak sprawdzić podzespoły a serwis otwierają dopiero w maju.
Na początku było tak:
startują wiatraki, startuje dysk, pojawia się info o grafice, wyszukuje
dyski a potem lipa a cały czas świecą te pionowe paski
po kilku restartach już tylko paski ale czasem jak mu zrobię alt+ctrl+del to
wyświetli info o grafice a potem już tylko paski.
pogorszyło mu się jak zrobiłem clear cmos