Re: przegrzany athlon!

Autor: Dariusz <darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 17:47:01 MET DST

Anka <anna-malikWYTNIJTO@wp.pl> napisał(a):

> Witam serdecznie.
>
> Poradźcie coś co zrobić z przegrzewanym od paru miesięcy Athlonem 2500 XP
>
> Parę miesięcy temu zaczął mi się wyłączac komputer po chiwli potężnego
> obciążenia, sprawdzałam wszystko, temperatura procka 40-50 stopni więc to
> odpadało.
>
> Teraz zaisntalowałam jakiś inny program do testowania kompa, i ze zdumieniem
> ujrzałam temperature pracy procka 80 stopni tuz po włączeniu komputera!
> Po paru minutach pracy, film, gra, osiąga temperaturę podan 100 stopni i
> [...]
  Źle przylegający radiator na procesorze, to pierwsze co przychodzi mi na
myśl i od tego bym zaczął sprawdzanie. Chwilowe przekroczenie ( ale naprawdę
chwilowe i na za często! ) temperatury 100 st.C na procku nie powinno mu
zaszkodzić. Po drugie zawsze dobrze jest założyć dodatkowy wentylator
wydmuchujący gorące powietrze z obudowy.
   Pzdr
 Dariusz