przegrzany athlon!

Autor: Anka <anna-malikWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 16:22:22 MET DST

Witam serdecznie.

Poradźcie coś co zrobić z przegrzewanym od paru miesięcy Athlonem 2500 XP

Parę miesięcy temu zaczął mi się wyłączac komputer po chiwli potężnego
obciążenia, sprawdzałam wszystko, temperatura procka 40-50 stopni więc to
odpadało.

Teraz zaisntalowałam jakiś inny program do testowania kompa, i ze zdumieniem
ujrzałam temperature pracy procka 80 stopni tuz po włączeniu komputera!
Po paru minutach pracy, film, gra, osiąga temperaturę podan 100 stopni i
resetuje kompa. Wentylatory chodzą płynnie, wszystko jest tak samo jak
wcześniej, skąd te skoki temperatury i ogólnie wysoka temperatura osiągana
podczas pracy? Przecież wszystko działa jak należy.
Coś padło? czujnik oszukuje? Ale raczej nie bo wszsytko spowalnia tuz przed
resetem, więc cos jest nietak z temperaturą. Czy coś jeszcze będzie z tego
procesora, bo chyba temperatury max to koło 90 stopni?

Radźcie

Anka