Re: przegrzany athlon!

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 08:00:52 MET DST

Użytkownik "Dariusz " <darekzal.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d4tktl$2at$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
XP

> Źle przylegający radiator na procesorze, to pierwsze co przychodzi mi na
> myśl i od tego bym zaczął sprawdzanie. Chwilowe przekroczenie ( ale
naprawdę
> chwilowe i na za często! ) temperatury 100 st.C na procku nie powinno mu
> zaszkodzić. Po drugie zawsze dobrze jest założyć dodatkowy wentylator
> wydmuchujący gorące powietrze z obudowy.
> Pzdr
> Dariusz
>
> --
http://www.gazeta.pl/usenet/

Witanko :)
Jaką Masz płytę główną??
Bo u mojego brata jest podobnie:(((
Na Abicie AN-7 i też Bartek Athlon 2500 XP się zachowuje
identycznie!!!!!!!!!!!
Wykluczam złe chłodzenie : Thermaltake Slim Volcano 10, a pasta Arctic
Silver 5. Wszystko nałożone tak jak trzeba.
I objawy sa identyczne. Podejrzewałem czujnik, ale po założeniu mojego
procka (patrz niżej ) wszystko grało.
I temperatura oscylowała do 49 C w stresie.
A moze to poprostu tylko taka przypadłośc tych Athlonów ????
Bo u mnie na Abicie NF7-S v 2.0 Athlon 1700 XP Palomino zachowuje się jak
trzeba.