Compaq Deskpro 2000 - problem

Autor: VISIOner <visioner_at_op.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 16:29:26 MET DST

Witam Grupowiczów
Szukam odpowiedzi na problem ze "starym kompem"
Compaq Deskpro 2000 z Pentium133 - pracuje OK znalazłem sterowniki do niego,
zrobiłem upgarde biosu , ustawiłem na zworkach taktowanie wg instrukcji
słowem wszystko OK
Chce podmienić na P200MMX (100% sprawny - na innym chodzi) i bawie sie
tydzień i nie cholery - przy starcie wszystko "zamiera" - świeci sie LED od
HDD czy dysk jest podłączony czy nie i na tym koniec - próbowałem tez
startowac z dyskietki ROMpaq bo FDD "difoltowo" ustawione jako pierwsza ale
tez nic to nie dało - możliwe jest wg instrukcji wsadzenie procka do P266MMX
Moze miał ktos jakieś doswiadczenia z tym markowym sprzetem.....
Pozdrawiam
Marek