Re: Siec bezprzewodowa w bloku ?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 16:12:05 MET DST

"/// Kaszpir ///" <brakadresu@brak.pl> wrote in message
news:d4snn7$baa$1@inews.gazeta.pl...
> Witam !
>
> Chciałbym z kilkoma sąsiadami podłaczyć się do internetu. W poprzednim
moim
> lokum pociągneliśmy z moimi kumplami okablowanie , jednak w tym bloku jest
> to niemożliwe (okablowanie było by widoczne) a boją się pewnego
"życzliwego"
> sąsiada który mógłby donieść do spółdzielni i miałbym problemy ...
>
> Pomyślałem więc o podłączeniu wszystkich ludzi (4 chętnych , blok
3-piętrowy
> , 1 poziom (1 klatka schodowa) poprzez Wi-Fi ...

> [...]
Przecietny AP przebije sie spokojnie przez 1 strop, natomiast przez 2 juz
ciezko, ew. tylko po dokladnym pionie. Chyba, ze zainwestujesz w AP
Orinocco, ale to juz drozsza zabawka,aczkolwiek na 4 osoby powinno sie to
jakos rozlozyc. Jak nie masz od kogo pozyczyc, to zamow w sklepie
internetowym - masz 10 dni na zwrot, najwyzej stracisz 30zl za wysylke, a
nie wtopi 200zl za niespelniajacy wymagan AP.

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200, Barracuda 80 160 160 |