Siec bezprzewodowa w bloku ?

Autor: /// Kaszpir /// <brakadresu_at_brak.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 09:27:11 MET DST

Witam !

Chciałbym z kilkoma sąsiadami podłaczyć się do internetu. W poprzednim moim
lokum pociągneliśmy z moimi kumplami okablowanie , jednak w tym bloku jest
to niemożliwe (okablowanie było by widoczne) a boją się pewnego "życzliwego"
sąsiada który mógłby donieść do spółdzielni i miałbym problemy ...

Pomyślałem więc o podłączeniu wszystkich ludzi (4 chętnych , blok 3-piętrowy
, 1 poziom (1 klatka schodowa) poprzez Wi-Fi ...

Ceny kart nie szokują już , a sam punkt dostępowy także nie jest drogi ...

Tylko pytanie , czy taka sieć "sprawdzi" się w bloku (tak jak pisałem blok
3-pietrowy) , na każdym piętrze po 2 mieszkania , wszystko w jednej "klatce"
bloku ...

Myslałem nad zakupem (4x)

karty:

No i:

Router:

Czy to starczy ? Czy trzeba by instalowac jakieś dodatkowe anteny ,
wzmacniacze ?

Czy do dobry pomysł ? Chodzi tak naprawdę o udostepnienie internetu dla
kilku osób i w ten sposób obniżenie kosztu dostępu do internetu ...

A jak z zakłoceniami ? i zanikami syganłu ? Do ilu metrów mogą takie karty
sieciowe i roter działać ?

Licze na Was !

--
Pozdrawiam